Müşteri
Şube, Çağrı Merkezi, Sosyal Paylaşım Siteleri, Şikayet Siteleri, Emlak Katılım İnternet Sitesi, Emlak Katılım Mobil Şube üzerinden bildirimini ücret ve komisyon ödemeden yapar. Çağrı merkezi üzerinden yapılan görüşmeler de, görüşme süresine ait ücretler operatör firmanın belirlediği tarife ücretidir.
Müşteriye e-posta ile talebin alındığı bilgisinin iletilmesi
Gelen talebin karşılanarak değerlendirmeye alınması
Talep konusunun incelenmesi
Talebin çözümlenebilmesi için gerekli şube, Genel Müdürlük birimleri veya müşteri ile irtibata geçilmesi
Araştırma sonucu müşteriye verilecek cevabın hazırlanması
Müşteriye, bildirim yaparken belirttiği dönüş kanalından çözüm sonucunun iletilmesi
Talebin kapatılması
Bildirim sonuçlandırıldı.