ZIP
X
Emlak Katılım Mobil
Ücretsiz-App Store
X
Emlak Katılım Mobil
Ücretsiz-Google Play
Müşteri İletişim Merkezi

Müşteri İletişim Merkezi

Müşteri İletişim Merkezi

0850 222 26 26 veya 444 26 26 numaralı Emlak Katılım Müşteri İletişim Merkezini 7 gün 24 saat arayabilirsiniz.

  Emlak Katılım müşterisi olmak için mobil uygulamamız üzerinden  “Görüntülü Görüşme” yaparak,  kolayca müşterimiz olabilirsiniz.  
 

  • Ürün ve hizmetlerimizle ilgili detaylı bilgileri Müşteri İletişim Merkezimizden öğrenebilirsiniz.


Müşteri İletişim Merkezimizden;
 

  • Hesap İşlemleri

Bakiye İzleme, Hesap Hareketleri, Para Transfer Takip (EFT, Havale, FAST, SWIFT ) işlemleriniz, tüm ürün ve hizmetlerimiz hakkında bilgi ve destek alabilirsiniz.
 

  • Şifre İşlemleri

Kart Şifre, İnternet Şube Şifre, Gizle Kelime, Telefon Bankacılığı Şifre işlemleriniz için destek alabilirsiniz.
 

  • Teknik Destek Hizmetleri

İnternet Şube, Mobil Şube, ATM, Banka Kartı, Cep Pos, E-Şube Hizmetleri, Kurye Takip ve diğer teknik destek işlemleriniz için ulaşabilirsiniz.
 
Güvenliğiniz için Dikkat Etmeniz Gerekenler
Yasal mevzuat gereği Müşteri İletişim Merkezinden işlem yapılabilmesi için ATM Kart veya Telefon Bankacılığı Şifresi ile doğrulama yapıldıktan sonra hizmet alınabilir.
Emlak Katılım Bankası olarak; kişisel güvenlik ve gizlilik seviyenizi en yüksekte tutabilmek adına, siz değerli müşterilerimizin de bazı hususlara dikkat etmesi gerekliliğini hatırlatmak isteriz.

  • Güvenlik adımlarında Bankamızda kayıtlı bilgilerinizin doğrulaması yapılmaktadır. Bu nedenle bilgilerinizin güncel olmasına dikkat ediniz. Güncel değilse bilgilerinizi Şubelerimiz aracılığıyla güncelleyebilirsiniz.
  • Müşteri temsilcileri ile yaptığınız tüm görüşmeler güvenlik nedeniyle kayıt altına alınmakta ve güvenli bir şekilde saklanmaktadır.
  • Müşteri İletişim Merkezi işlemlerinde kullandığınız müşteri numarası ve şifrenizi kimseyle paylaşmamanız gerekmemektedir.
  • Bankamız hiçbir zaman sizi arayarak şifrenizi talep etmez. Sözlü veya yazılı olarak e-posta ya da SMS mesajı ile güvenlik bilgilerinizin paylaşılmasını istememektedir.
  • Kolay ulaşabilir ve başkasının eline geçebilir şekilde doğum tarihi, telefon numarası ya da birbirini takip eden bilgileri Emlak Katılım Mobil PIN olarak belirlemeyiniz.
  • Şifrenizi herhangi bir yere yazmayınız, bilgisayar veya tarayıcıya kayıt etmeyiniz.
  • Müşteri İletişim Merkezi üzerinden hizmet alırken kullanacağınız şifrenizi sadece telefona tuşlamak suretiyle giriniz. Şifreleriniz sözlü veya yazılı olarak talep edilirse kesinlikle bilgi vermeyiniz, görüşmelerinizi derhal sonlandırarak Bankamıza konu hakkında bilgi veriniz.
  • İşlemlerinizin gizliliğini ve güvenliğini sağlayan telefon bankacılığı şifrenizi sizden başka kimse bilmemektedir. Müşteri İletişim Temsilciniz ile dahi paylaşılmamalıdır.
  • Başkalarına ait ya da kamuya açık alanlardaki telefonlardan görüşme yapacağınız durumlarda, aradığınız numarayı kendiniz çeviriniz, numarayı doğru çevirdiğinizden emin olunuz. Yaptığınız görüşmeler sonrasında, tuşladığınız işlem şifrelerinizin telefon hafızasına alınmadığına dikkat ediniz.

 
İstisnalar

  • Kayıp çalıntı ve şüpheli işlem bildirimlerinizde Müşteri iletişim Merkezimizi arayıp 1'i tuşlayarak öncelikli bağlanacağınız müşteri temsilcimiz ile kartınızı güvence altına aldırabilir, bildirimde bulunabilirsiniz.
  • 18 yaşından küçük müşterilerimize Telefon Bankacılığından hizmet verilememektedir.
  • E-Şube ve Engelli müşterilerimiz Emlak Katılım Mobil uygulamamızdan veya İnternet Sitemizden kullanıcı girişi yaparak “Canlı Destek” (Web Chat) kanalı ile yazılı olarak müşteri temsilcilerimize 7/24 ulaşabilmektedir.